Jak efektywnie zmniejszyć apetyt na słodycze?

Lubisz słodycze?

Jesz je częściej albo w większych ilościach, niż byś chciała?

Próbowałaś ograniczyć, ale Ci nie wyszło?

Nie jesteś sama. Nadmierne podjadanie słodyczy to problem wielu osób. Im szybciej poradzisz sobie ze „słodyczowym uzależnieniem”, tym lepiej dla Twojego samopoczucia i zdrowia.

Co znajdziesz w ebooku?

  • Schemat, który wyjaśnia, co się dzieje w Twoim organizmie po spożyciu czegoś słodkiego
  • Informacje o tym, pod jakimi nazwami producenci „ukrywają” słodycz na etykietach
  • Pytania, które pomogą Ci uświadomić istnienie jakiegoś powtarzającego się schematu, kiedy zjadasz coś słodkiego bez faktycznego głodu na cukry
  • Odpowiedź na pytanie, dlaczego nie polecam restrykcyjnych zachowań podczas dokonywania zmian w spożywaniu słodyczy
  • 10 konkretnych rad, które możesz zastosować od razu, aby sobie pomóc
  • Kilka propozycji, które uświadomią Ci i pokażą, że można poprawić sobie nastrój bez sięgania po „słodkie co nieco”

Dlaczego warto ograniczyć jedzenie cukru?

aby zmniejszyć stany zapalne

aby wyrównać poziom insuliny we krwi

dla zwiększenia energii

by czuć mniejsze zmęczenie i senność

dla zmniejszenia wagi

dla poprawienia trawienia

aby ładniej wyglądać

Chcesz jeść mniej słodyczy?

Jeśli sobie obiecujesz, że „od jutra” coś się zmieni, to mam dla Ciebie propozycję – pdf pod tytułem „Jak efektywnie zmniejszyć apetyt na słodycze?", który pomoże Ci w ograniczeniu spożywania cukru. Materiał przygotowany w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu psychologii żywienia oraz doświadczenia moich pacjentów.

Kim jestem?

W takiej kolejności: kobietą, mamą, żoną, psychologiem, psychodietetykiem, córką, siostrą, przyjacielem, człowiekiem, na którego wiele osób może liczyć, mentorem, wsparciem. I każda z tych ról jest ważna, chociaż nie tak samo; za to na pewno każda mnie określa, dopełnia, buduje.

Co robię?

Pomagam przeważnie kobietom (chociaż mężczyźni także bywają moimi pacjentami) w uzyskaniu skutecznej, trwałej zmiany przekonań i nawyków głównie w obszarze związanym z odżywianiem.

Prowadzę konsultacje z osobami dorosłymi i młodzieżą, pomagam też rodzicom. Konsultuję także online, a także prowadzę warsztaty.

Dla mnie człowiek to absolutnie ciało+umysł+dusza i tylko wtedy kiedy jest balans, harmonia pomiędzy tymi składowymi - jest też i zdrowie. A człowiek zdrowy – to człowiek zadowolony. Ma świadomość własnych ograniczeń, ale zna też swoje zasoby, talenty. Potrafi z nich korzystać. Ja, osobiście, jestem ciągle „w drodze”, ale właśnie to jest wspaniałe.